Thursday, December 18, 2014

1# Review : Game Trending

Flappy Bird


and many more!


Pernah main tak game yang comel dan unik ni. Game die 2D/side scrolling la maksudnya mcam game mario (kalau pernah main) Boleh download app games ni untuk phone. Kita ditugaskan mengawal sekor burung melintas tanpa menyentuh paip! Nampak mudah kan? Cuba try main! Mesti anda akn geram.. Hehe




Empat bintang!



Goat Simulator


Game ni macam game Grand Thief Auto (GTA) tp versi kambing haha! Game yang sangat unik, kelakar, dan glitchy! Terdapat dalam pelbagai mode dan banyak achievements yang boleh di unlock! Boleh download dan install di pc. Telatah kambing yang amat mencuit hati, kejam dan ganas! Coba la main pasti teruja!



                                             
5 Bintang!


Mari0

Xkan korang xpnah main kan game super mario series. Game oldskool nih! Tp Mari0 memberi twist baru dalam permainan ni! Game dengan standard grafik olskoolnya dicampur dengan konsep game Portal dimana pemain boleh mewujudkan portal dimensi. Game ini boleh di download dan main di pc.



Dengan gabungan konsep game ini Mari0 menjadi lebih unik dan seronok di main. Main 2 players pun best jugak! Sedikit perlu cekap menghasilkan portal dan berhati2 agar perangkap tidak memakan diri.



Empat bintang!




GangBeast




Game ni adalah game bergaduh/fighting rupanyer. Grafik dan gameplay yang sungguh simple dan comel sangat menarik. Seronok bermain bersama-sama. Orangnya macam plastesin! Tumbuk pun macam main-main je hehe.





                                                   
Empat bintang!


Hehe camne dgn korang? Pnah main tak? Klu ya, komen dibawah! Klu blom cecepat la download dan selamat mencuba!

3 comments:

  1. YA! mario and luigi lahhh

    Jemputlah ke blog saya #projek2ribu

    ReplyDelete
  2. waa..kena download and try ni...supermario tu dh biasa ja main..tp teringat dlu la sebelum ada ps,xbox..layan contra...haha..mmg syiok..game tape tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari0 tu bkn Super mario lama, nitendo dulu, ni jenis baru sket la twist dr yg lama.. try la main mesti suka hehe

      Delete